.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهادهای نامشروع درکنار حرم نبوی

برخی از شهروندان متمکن سعودی با بی توجهی به قداست حرم نبوی در مسیر زنانی که از هتل به سمت حرم درحال حرکت هستند با خودروهای گرانقیمت ظاهر شده وباایجاد مزاحمت برای این عده از زنان به آنان پیشنهادهای نامشروع میدهند.

باوجودی که عربستان به اتباع خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای حجاج بیت الله الحرام هشدار داده است اخبار بدست آمده از مدینه منوره بیانگر این مطلب است که شهروندان سعودی بابی حرمتی به ساحت مقدس نبوی خیابانهای این شهر را جولانگاه هوسرانی های خود کرده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از البرز براساس اخبار دریافتی از مدینه طی روزهای گذشته زائرین حرم نبوی شاهد تردد خودروهای گرانقیمتی درخیابانهای این شهر هستند که درکنار زنان زائر کشورهای مختلف توقف کرده و برای ایشان مزاحمت ایجاد میکنند.

این شهروندان متمکن سعودی با شناسایی زنانی که به تنهایی اقدام به تردد در مسیر هتل تا حرم نبوی مینمایندبه سمت آنان حرکت کرده و درکمال بی حرمتی به آنان پیشنهادهای نامشروع میدهند.

این مزاحمین نوامیس مسلمانان با به رخ کشیدن ارقام زیاد برای رسیدن به هوسرانی خود پیشنهاد مبالغ سنگین به اینگونه از زنان میدهند

بانوان آفریقایی از جلبابهایی با رنگ های روشن استفاده می کنندو ازاین طریق به راحتی با دیگر زائران حرم نبوی قابل تفکیک هستند.
عمده پیشنهادهای این مزاحمت ها شامل این زنان میشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1390
مرگ بر اعراب بولهوس وبی غیرت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.